Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Selasa, 16 Oktober 2012

bieee :'(

bie aku sayang kau bie jgn buat aku sedih and rasa keseorangan  mcm kat atas tu hmm ,aku pelukan kau untuk mengisi kekosongan dalam hati aku .kau mula abaikan aku,bile aku sorang-2 aku terpikir aku nie layak ke untuk kau ? ape yang aku wat sala ke ? selame nie .aku daa sakitkn hati kau bie mcm-2 aku pikir bie hmm .mafkan aku bie sebab aku bnyak tuduh-2 ka selame nie tak de niat pun bie ,aku mang bodohh sebab tak mnghargai kau bie ,sumpah bie aku takutt kehilangan kau bie aku sayang kau sgt-2 hidup aku akan lengkap bile ade kau bie .tak de kau bie ,tak de tmpat nak ngadu ,nak  happy-2,mnje .bergurau,bersedih ,bergadoh sumpah aku sayang kau ,tolong jgn wat aku sedih .lgy ye bie .:'( 
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan