Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Selasa, 5 Jun 2012

C.I.N.T.A

C.I.N.T.A nie indAH kan ..tapi ade mase cinta buat kite sedih ,n terluke kan .macm aku .wat mase nie aku nan bie aku ..kan ..seolah-2 tiade hubungan istimewa hmm..kadang aku  pelik .soalan yg selalu bermain difikiran aku adelha DO YOU LOVE ME ? itu soalan yg aku tk dapat pastikan ..same ade bie aku sayang aku atau tk ? bak kate Eila dia tk sekuat aku..tapi terbalikk aku yg tk sekuat dia ..dia dapat melpaskan jejake yg dia amat sayang dia menagis selame 5bulan .tapi dia kuat tuk lepaskan jejake tu tapi aku seperti memakse .kerane aku tk boley tinggalkan or ditingalkan oleh bie iaitu Mohd Nazrullah.hmm..aku amat-2 mencintai dia ..kerana aku sudaa menjalinkan hubungan dgnnye selame  4thun bukan mudah tok aku lepaskan dia hmm  ..bnyak kengan kami yg kami ciptakan ,,:) selain itu jugak .,aku teringin nak jadi pasangan seperti pasangn Zam & Anis .,mereka sangat sweet ,seperti gule hehee ,,ya aku inginkan .dalam  hubungan aku dan Mohd Nazrullah hmm apakan daye ..maybe bie aku tu bosan dgn aku kan ..hmm..aku sayg dia ..seperti mane aku sayg makbapak aku ..aku hanye menuggu date hari sabtu ..kami akn keluar tgk wayg ..dari situ aku nak face to face dgn dia ..kenape ? dia berubah sejak dia balik dari umah atok dia ..hmm baut aku binggung dia saygkan aku lagi atau tk ? plezz lha bie ,,hmm ..aku betol-2 sayg kau ,hm .:'(  aku mngalirkan air mate ..sebab kau bie .aku rindu kau ..yg dulu ..tk pernah lupe ..mengucapkan ..ucapan  yg indah wat aku bie ..sebelom aku tidor.aku tetap menuggu kau bie ..dan aku teruskan doa aku tok kau ,,hmm ...bahagia .dan berubah mnjadi yg dulu ..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan