Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Selasa, 11 Disember 2012

liku jalan ku nan dia .

Hai Hrini ade mase ,untuk aku update ,hmm so sad ,,aku mals .aku nak .cakap bnyak kan .hanya mampu berkata ,aku dilukai sekali lagi olehh orang yang aku sayang ,kini hati aku dah tawar .sgt ..dgn dia ..hmm tah lahh hmm ..aku confuse ,dgn dia .dia tu sayang aku ke tak ? atau dia nak permenkan aku jee .pe motif dia nak kapel nan aku selame 4thun aku nan dia brsame .hmm aku un tak tahu ..hmmm..bnyak dah pelung aku bgi dia .tapi dia sia-2kan ./dia tak thu ke ? yang aku sayang dia ke dia wat tak tahu .sakit dohh hati aku nan peragai kau nie .belum kawin lgi kalau dah kawin tah-2 runtuh rumah hari gaduh nan aku tahu tak ? hmm ,,kapel nan budak ats .alasan aku akk agkat kau jee.bosan dgr .lha weyy ..hmm ..nasib aku kan.ermm bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan