Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Isnin, 28 Mei 2012

happy lappy heheh :)

haI SEmua nk cite nie tentang prubahan boyfriend kite heheh dia daa bnyk berubah ..sekarag dulu dia tk pernah pedulikan aku ,,tapi sekarng dia semakin beri perhatian pade aku hehe aku happy giler dgn dia sekarang sekarg dia 'bie aku sayg n happy giler nan kau bie  hehe ...mane kau pergi mesti kau beritahu aku ' then kau kap kau nk jage aku ..sampai bile-2 hehe aku p0n daa tanamkan pade diriku yg aku akn jage kau sampai aku ttup mate selamenye bie kau terakhir bgi aku ssah aku nk lpaskan kau bie hmm aku sedih lau kau jauh dari aku  ,hmm jgn pernah tinggalkan aku ye  bie < Mohd Nazrullah > oke lha semua bye love u heheh muah pipi kanankiri :)

1 ulasan:

  1. ‎100++ DAH JOIN GA SAYA . KORANG BILA NAK JOIN ? CEPAT JOIN !! :D http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/peserta-random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    BalasPadam