Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Jumaat, 18 Mei 2012

:))) happy + pening + menyesal

hai semua ..hari nie hari sabtu ,,boring tk kuar g ane-2 kn huh ! terpkase ..exam p0n lom habis ..bile lha nk 30.6 nie hmm aku tk sabr nak tggu hari tu nak hang out with hubby n member aku ..:)))))  huh ! mule-2 nak g sambut birtday at one segamat ,,then ..tgk wayang hehe ,harap plan nie mnjadi after tgk wayang ,time to shopping HAHA ! tu p0n lau .ade ,duit lagi hehe ,,muehhehehe ....harp-2 sgt ..huhuhu ,,sebab perbalahan antare hasliza n wan daa nak berlaku HAHA ! hmm ...th lha pening lha diorang tu masing-2 ade rahsia ...kan hmm pening-2 ,,,payah-2 ...kan ..then cite ..sal .,.ritu kan ade hari guru ..tau kami semua dibenarkan balik cepat ..tibe-2 time aku ...turun lambat tau ,..pastu aku sampai bawah bas aku p0n jalan ..aduhai ..nasib baek ade bestie ..aku ..huh ! zati ..lau tk de zati aku tk balik lha ,,,huh ! ..then sampai rumah ku bergegas amek phone ,call hubby aku <nazrullah> then aku cite nan dia yg ku tinggal bas then nak tahu dia kap " Nape tk bgitahu bie ,kan bie ley antar heyyy sayang nie " aku terkejut n rase mnyesal gile habis ar ! sebab ku mag teringin nak naek motor dgn hubby aku tu ,sebab selame nie aku tk pernh naek motr dgn hubby aku tu ,hmm...nasib tk menyebelahi aku kan ...so sad :( then ku rindu gile habis dgn dia...hmm ..sekarag nie aku tgh kai beg dia ...hehehe hari -2 aku peluk beg dia tau .hehe ..aku hapy sgt-2 :))) but dia rase ke pew yg aku rase kan ..hmmm ..aku harap dia rindu aku mcm men  aku rindukan dia ...aku terima dia ape adenye .:))) aku harp dia p0n same ..:)))) love u bie my prince william :))) <3 <mohdnazrullah.>::) mmmuah pipi kiri mmuah kanan ,bye semua ,,,

2 ulasan:

  1. salam...deq...bru buat blog ea?

    BalasPadam
  2. semua tuh dugaan,,sabarlah~

    jemput singgah,
    http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/lets-be-churpers.html

    BalasPadam