Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Khamis, 24 Mei 2012

happy + sedih = happy

hai semua ,.cuti sekola daa pun bermule exam pon daa abis .kan ..nak cite nie tadi kan mase naik kelas mase lepas perhimpunan bie aku <Nazrullah>aku jalan kat makmalsains tau makmal tu berhadapan dgn blog bie aku tu aku jalan-2 bie aku jerit name aku SARAH ! ! ! aku pandng dia wat muke comell dia hehe aku happy gilerr Wan dgn Dayah kate aku nan bie aku sweet sgt aku p0n kap terime kaseh hehe aku happy giler senyum sampai ke telinge aku hehe ,cite sedih lakk hmm baru happy jap daa sedih salh bie aku gakk dia sombong tadi pagi oke rehat wat hal lakk pastu balikk aku tggu dia ,,aku lepak-2 nan dia maklumlha 2minggu tk jumpe .:))) dia t ,,hehe aku happy giler tadi alhamdulilah dia nak gakk habiskan mase dgn aku,then balik jepw dia te 'bie balik dulu ea sayg ' then dia pgang hidung aku ,,:))) aku se cm nak nages jewp hmm tkpew-2 dua minngu jewp kan tk lame oke :))) hehe oke lha bye ,muuah pipi kanankiri bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan