Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Jumaat, 24 Ogos 2012

hai jom story

hai semua .hari nie aku nak story,,semalam aku kuar pergi ,beraye dgn member aku .then aku singgah ,dekat umah bie aku MOHD NAZRULLAH then aku .tak sengaja amek phone dia dkt sebelah dia, then mule-2 dia perasan .pastu ,dia macam ,perasan phone dia tak de kat sebelah ,hmm aku sempat bace msg dia .dgn 'B' dia kate kaka angkat ,dia ,aku mcm tak percaye .je .but aku diam .kaka agkt takkn pagil awak saye ,,,mesti pgil kaka adek ..betol tak .? kenape lha lpastu ,,1 je allah bgy dugaan pade aku mane prgy bie aku yang dulu ,sekrg daa tak ade wat aku ,msg aku un tak nk g .call ape tah lgy .hmm ..mcm ne kan nseb aku ..hmm ..aku rindu sangat ,kat dia .tapi rinduku hanya terungkap dihati ,semalam dapat gakk tgk muke dia ,walaupun sekejap saje .walau hati aku terluke .tapi bile melihat wajah dia ,aku happy ,walaupun sekadar ,aku .melihat sahaje ,sudaa memadai ...bie kalau kau rase aku tak sempurna wat kau ,aku mntk maaf ye ,harta bende .aku tak mampu bgy ,just kasih sayang je aku mampu bgy ,seandainye aku ,mampu buat kau gembire .aku happy ,tapi aku tak mampu .bie .maafkan aku ye bie .nampaknye kau lebih memilih dia dari aku ,,napk aku nie tak berharge buat kau .hmm ...belakang aku ,aku tak tau kau mcm ne ? hmm ..pe kau buat eak sekarang ? aku un tk tahu  hubgan aku dgn kau tergantung sekrg ,..aku ttp tersenyum ,rindu dihati telah terubat :) dgn memandang kau ,semlam , :) terime kasih ,bie . bye smekom . :'( aku doakan kau bhgia :) bersame sidia ,yang berada dlm phone kau .kau jgn lupe aku ye bie . :) aku tggu kau  .balik pade aku .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan