Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Jumaat, 17 Ogos 2012

kenangan aku dan sidia .tak pernah aku lupekan .(MN) supermanku selalu diingati .

hmm tipu lha aku tak sedih .bile hilang dia ,kan-2 korang mesti pernah rase kan pe yang aku pernah rase kan .sesungguhnye aku sedih aku terpakse .wat mcm nie .kat dia sebab dia daa  bosan nan aku .4thun kan lelaki kan cepat jemu .sumpah aku nak dia balikk ..tapi dia tak pujuk aku .ku tahu ayat nie ayt desperate .tapi .aku sayg dia .aku tak kisah orang nak kap pe pun .tapi tulha dia lebih memilih pompuan tu dari.aku .nak wat mcm ne .aku indu dia beb ! hmm ku terpakse than .dan selalu berdoa tuk dia .hati aku lega .bile aku buat itu untuk dia .kalau dia tak bosan perlu ke dia cari pompuan laen kawan aku lakk tu .dia daa bosan tu .kan-2 .aku selalu menuggu kau .bie .aku takkan berpaling .pade kau ,aku terpakse lpaskan kau buat org alen .sebab aku nie membosan kan kau kan-2 aku reda dgn ape yang jadi pade kite .impian kite tuk same-2 .suatu hari nanti hancur kan bie ...setiap hari ,setiap pe yang aku buat .aku teringatkan kau .hihi . setiap malam .aku .cakap ILOVEU kat patung yang kau bagi tu :) tapi patung tu tak ly jawab kat aku pon ILOVEU TOO.hahaa kalau ley jawab .aku lari bie .hihih ..setiap hari patung tu kebasahan kerana aku memeluknye jika aku menagisi .hubgan ini bie .kau kate kalau aku tak suke kat patung tu .kau suruh buang .lagi hancur ku rase kalau aku buang patung tu .dia boleh jadi pgganti kau dalam hidup aku ,aku janji aku akan jge dia baik2 ...bie ...oke :) aku doakan supaye kite boleh bersatu semula .dgn kau suatu hari nanti ye bie.aku syg kau bie sgt-2 :)tapi tulah kan nak wat mcmne ? aku mampu lihat kau dari jauh ,sajeee .oke . tu sdaa memadai bagi aku .*MOHDNAZRULLAH*name kau selalu dalam hati aku .walau kini kau daa jauh dari aku .oke . aku rindu kau bie .tak dapat kite nak raye same-2 lgy daa ..kan -2 .igt nak suruh kau bawak aku jlan -2 .tapi tak kesampaian .kan-2 .aku rindu nak bergurau dgn kau ..toyol  ! hihihi itu lha kau selalu kap kan .toyol ! hihihih .satu pon  aku tak pernah lupe .senyum kau .gurauan kau ,lawak-2 kau hihihi bile kau ingat kau mesti aku pelok bear yg kau bagi tu hihihi .sebelum aku tidur ku doa kan ,supaye dapt mimpi bersame kau .sebab setiap malm kau ak cakap .MIMPI B EA ? EA YAG .hmm ..4thun kite bersame bnyak kengan kite lalui bersame kan bie .tempat yang kite pernah pergi bersame .kau adelha orang pertma yng aku pernah keluar dgn lelaki .:) bile lha aku dapt .menatap wajah kau semula kn .bie . aku sedih sgt-2 tak de kau raye nie .hmm ...sunyi je tak de kau .aku rase nak menagis jee ..tapi aku daa pengganti kau iaitu ,PUTERA KATAK ! ! AKU SELALU PELOK DIA .PATUNG YANG KAU BAGI TU , :) aku mampu tersenyum buat kau bie .:'( sesunggunya aku maseh memerlukan kau dalam hidup aku tapi maybe aku tak mmpu nak bahgiakan kau kan -2 .bie .sebab tu kau kpel nan orang laen .aku mntx maff ye bie .sebab aku tak pndai jage kau selame nie .ku hrap kau bahagia .:') bye -2smek0m .SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR DAN BATIN.:) *MOHD NAZRULLAH * KAU MASEH DIIGATAN .:) SAMPAI BILE-2 .OKE .terime kaseh atas seglanya .:) bie .aku hrgai ape yang kau daa belikan aku dan korban kan untuk aku .:') by .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan