Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Ahad, 5 Ogos 2012

i love u sayang

Hai daa ame tak update blog rasenye kan .. hehehe sory sebab sibuk dgn facebook lupe kat blog nie hehe ,pas semalam menangis sebab bie mrah-2 aku ..tapi alhamdulilah doa aku termakbul kerana allah lembutkan hati bie aku ,gakk akhirnye yang tak boleh bla ..tu kan .ayat dia .mintak putus .tu terkejut gakk ,aduii .nasib bek dia te dia maen-2 je lau betol-2 aduu ai ..hmm ..sedih aku .kehilgan dia .yang selame nie aku buruk sagke tu .dia .buat folio rupenye ..hmm ..heheh aku pham-2 ..sory bie ..aku sedang mengenali kau dgn lebih dalam lagi .oke ...aniversary aku makin dekat .dgn sidia ..17.08.2011 .itu tarikh kami coupel .dan ini masuk keempat tahun kami bersame .:) alhamdulilah allah masih bagi kami peluang untuk kami menjalinkan perhubungan kami .kami harap .sampai bile-2 lha hubungan kami.ini  .amin ! hmm dia sangat bermakne pade anak tuggal iaitu aku .dia yang suke  wat hidup aku cerah dan berwarna-warni .seperti pelangi.. :) tq sayang i cannit forget your sacrifice you do for me sayang ..<3 iloveu somuch .aku sayag kau gile babeng ! aku tak kisah ,orang nak cakap pe ? pun ..aku nie pengemis sayang kau ke ? tergedik-2 dgn kau ke ? ade kisah ke ? aku tak kacau hal kau cukup bagus ,kan-2 then 1g kan aku bukan ape ? aku nak cakap pade pompuan yag suke sgt nak mengedik-2 dgn laki aku .ku paling bnci ..meyh sini jumpe aku ..,,mai-2 hahahah ,,seng-2 nak laki orng tak malu ke ?? !!  grr ! bnyak laki laen kat luar sane ? lha ..bukan laki ku sorang je .understand ! annoying ,discusting ! eyuhhhh ! .hahaha ..k lha bye-2 sayang kau bie .sampai mati .:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan