Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Khamis, 6 September 2012

pompuan mulut longkang

hai .aku nak story , :) aku ade classmate .tau ,name M.jee k,mulut dia ,ramai yang tak tahan .tau .tapy ade terpakse kawan dgn dia ,tapy kat belkg ,mngutuk .HAHA ! pompuan nie gile kuase ,...disebabkan mulut dia .aku n member aku wan ,dayah,n lieza  tak kawan dgn dia .sebab hati kami terase dgn teguran dia ,cakap dia stright to teh point lagsug tak pikir perasaan orang ..marah ke ? ape ke ? maen cakap jee sebenranye ramai yang tak suke kawan dgn dia .tapy terpakse .dia nie mule-2 mang baik tapy bru aku thu ,sampai aku ,lari duduk tmpat laen .HAHA ! tak tahan dgn sindiran dia .sekrg hidyah azlan tuu daa kembali oaky dgn aku ,wan dgn lieza ,dan disebabkan M lha kami bnyak kutuk pasal dayah ,kesian dayah ,tapy sikit punn dayah tak bals . hmm ,..baru aku dgn wan lieza ,tahu kebaikan dayah ..tapy disebab kami bertiga daa dibutekan dgn kebencian yang kami terpengaruh ,dari M tu lha .kami .tak tahu ade gakk kebaikan .yang dayah lakukan .hmm .tapy kami sekrg bestfriend kembali .hihih kai pngil dayah MONOK tapy sepetutnye .bgy gelaran nie kat M tu BARU SESUAI KAN !!!! .errr ! geram jeee.pandai .cakap or mcm-2 .tapy awak yang ade scandal-2 tu .tak pikir ;.lakk .playgirl .daa pagil pakwe orang awak-2 .pakwe kawan sendiri lakk tu .aku tahu rahsia ,dia dgn ,pakwe kawan dia sendiri ,kalau kau jahat ,aku daa g thu daa dgn kawan dia ,tapy aku mals ,t lagy porak peranda kan HAHA ! semua kawan dgn dia semua terpakse .hmm sian kawan-2 dia semua tuu :') ermm k lha bye smekom

Tiada ulasan:

Catat Ulasan