Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Khamis, 13 September 2012

st0ry f0r todAY

hai ! semua i want update my story :) aku happy sgt-2 sebab aku dapat kembali bie aku seperti dulu ,wee  .sesungguhnye .aku mngarap itu dan kini termakbul setelah dia .g kat orang  laen .tapy tak sia-2 kan aku menggu dia alhamdulilah .hmm .to F tolong lha pompuan jgn kacau hubgan aku lgyy .okay aku sayang boyfie aku cube kalu kau bf kau kene kebas mcm ne ? aku tak kisah kalau orang kate aku batak laki punn dia boyfie aku .kan okay fullstop okay .aku malas ,nak cari gaduh sebab kau kawan aku kan .aku mals lha g un satu kola nan aku kan ,aku mals ,then care dia aku diam jee lha ,kan .. :)heheh fullstop aku sayang kau MOHD NAZRULLAH okay .to pmpuan tolong jgn kacau hubgan kami okay :) harp maklumm bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan