Tentang Kami

Tentang Kami :) Slideshow: Nazaisyah’s trip to Johor Bahru was created with TripAdvisor TripWow!

Ahad, 9 September 2012

sedihh akhirnye gembira :)

hai semuaa,, :) nak story niee :) kourang sudikanlha membace yee.mcm nie ceritenye ,.aku g OS kat segamatt .aku nak tgk wayg dgn bie <3 mohd nazrullah .then aku jalan-2 mkn -2 dgn biee ,tgk citee hantu air ,walau tkutt tpy aku beranikan diri untuk tgk wayang  cerite hantu air  menkutkan .ya ! .tickett wayang .mule kul 2.15 .kami punn msuk kul 2 .:)  hbiis kul 4 hmm .thenn .aku g jlan-2 kat 0s .kan .tetibe hati aku nie tergerak nak tgk phone biee,aku punn mntk ? mule-2 tuu bie tak kasikk ,biee paling susah nak phone dia,hmm maybe ade rahsia .kan ..aku pujuk biee ,then alhamdulilah biee bgy jygakk phone dia pade aku ,aku check dgn gati yang sabr pertame sekali aku attack ! adelha inbox mesej .punye aku check .check terjumpe msg pompuan ,name B .then aku msg dia tuu tgk gaye msg ,dia ade lha pelajar university .then aku sabr n then terus kan membace msg-2 yang diorang msg selame niee dibelakng aku .oke .then .aku terjumpe 1msg yang cayang-2 bagai ,dgn hati yang panas .aku terus pgiil bie ,aku pndg dia ,sambil tunjukk msg pompuan tuu ,dia boleh kate tak tahu ,.aku nyirap aku wat muke .aku tak tgur sampai balikk ponn aku tak jumpe aku bla mcm tu jee . hmm ..tetibe dalam kereta dapat 1msg  bie mntk putus aku tak ,bals mcm -2 msg aku tk balas .sebab aku nak tgk dia sayang aku ke tak ? oke ,first dia memang dgn keras kepala dia tuu dgn tak msg aku sampai ptg ,aku punn .buat jugakk tahan tk msg dia ,ade gakkk nagis ,ye lha syang kan .tetibe ptg tu dalam kul 5 aku dapat msg yang dia mntk maff .merayu ,aku terharu then aku pasti dia mseh sygkan aku lgy ,aku bersyukur ,aku igt dia btul-2 nak tinggalkan aku .hmm  ,aku syg dia sebenarnye .itu semua aku buat sebab aku syg dia ,hmm . MOHD NAZRULLAH ! i love u so much sayang ,untill jannah . :) bye-2 smekom .aku bolehhh  tersenyum dan bgia bersame kau ,hmm ,capital B tolong jauh dari bie aku jgn msg dia .oke .dia milikk aku ,! oke .jgn pernah jadi orang ketige ,d antare aku dan bie aku paham ! kalau kau punn taknk kan ,hmm ade orang kacau relay kau ,hmm ,,begitu jugakk aku ...hmm ..aku harap jgn pernah hadir dalm hidup aku n bie aku aku merayu dgn kau capital B ,HMM bye smekom muahh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan